Alla inlägg under maj 2011

Av Catherine - 24 maj 2011 21:02

  

Jag sitter helst under min kork-ek tillsammans med min blå gosekanin...





  

...för nu växer både mage och tuttar...

 

 

 

  ...men lite bus orkar jag nog med...

 

 

 

  ...men hu vad karlen springer...

 

 

 

  ...tror att jag återgår till kaningoset istället...



Av Catherine - 19 maj 2011 22:45

Dagarna går och vi har haft trevligt besök av eventuella valpköpare!!


Ammy börjar nog tycka att det är liiite jobbigt nu. På promenaderna vankar hon fram som en anka och när vi kommer hem igen så lägger hon sig och vilar under ngn buske. Makligheten till trots så hann hon ändå med att skrämma både katt och får samt att sno Viggos tennisboll...


  Jag gillar att ligga och vila nu.

 

  Men man måste ju visa sin makt ibland och sno åt sig en tennisboll


Av Catherine - 16 maj 2011 18:08


 

Oj, vad veckorna travar på. Igår var det 6 veckor in i Ammys dräktighet. Hon börjar bli ordentligt rund om sin mage och midjan har försvunnit. Påminner lite om en sirapslimpa då man ser henne såhär från ovan...


Hon är fortsatt "mammig" och kelig och vill helst ligga nära nära husse eller matte...


   En liten bula på den rakade magen... (vecka 5)

Av Catherine - 15 maj 2011 17:13

Här kommer det fagra bilder på den blivande fadern...


    



 







Av Catherine - 5 maj 2011 22:12

Hej igen!


Trodde nog att den här stackars bloggen skulle få ligga i träda för alltid, men insåg nu att den kan få tjäna sitt syfte genom att förmedla senaste nytt på valpfronten.


Ammy (hoppetossan) var på ultraljud idag och jag fick titta på små fina valpbebisar.


Förhoppningsvis så kommer allt att gå bra, så att ni får följa Ammy och valparna under några sommarmånader framöver.


Foto och mer info kommer inom kort...


Ammy har slutat hoppa...nu skrider hon värdig fram, likt en drottning...





Ovido - Quiz & Flashcards